Hembrev v.15

Hej föräldrar!

Så var den här veckan slut och vi har fått mycket gjort, även om det blivit en del snabba ändringar i schemat. Det har tyvärr inte funnits vikarie att tillgå för sjukskriven personal och därför får man ändra lite. För klassen har det inneburit mindre idrott den här veckan och ingen slöjd för flickorna.

 

Jag ska passa på att göra en rättning av förra hembrevet. Musikalen är på torsdagen den 9 juni, inte onsdagen 8 juni. Definitivt inte torsdagen den 8 juni som jag skrivit.  Jag hoppas så många som möjligt kan komma då.

 

En elev i klassen har haft löss och vi vill att alla föräldrar undersöker sina barn så de inte också fått det. Det finns ett medel som heter AntiLice och kräver bara en behandling.

 

Jag meddelar nu också mina arbetstider så ni vet när ni har en möjlighet att nå mig. Det är inte säkert att jag svarar eftersom att jag har div. olika möten inbokade, men efter dessa tidpunkter är jag inte på skolan.

 

Mån: 07.45-16.00

Tis:   07.45-16.00

Ons: 07.45-13.30

Tors: 07.45-16.00

Fre: 07.45-14.00

 

Nästa vecka

PÅSKLOV!

 

v. 17

Måndag är annandag påsk, alltså röd dag och eleverna är lediga.

PÅ fredagen har vi valborgsfirande på skolan. Vi börjar dagen med att städa undan skräp runt skolan (inte isolering, det får rivarna ta hand om själva) och sedan dansar vi stafettdans och fikar. Dagen slutar som vanligt 13.20.

 

Vill gärna ha in lappar om Tynneredsdagen så fort som möjligt!

 

Ha ett härligt påsklov så ses vi tisdagen veckan efter!

vänliga hälsningar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0