Hembrev v.17

 

 

Hej föräldrar!

 

Den här veckan har vi haft riktigt toppenväder och eleverna vill mest vara ute hela tiden, såklart! De har ändå jobbat på bra i klassrummet och vi har äntligen kommit igång med att använda datorerna ordentligt. Det är svårt när vi är så många och datorerna så få men nu har vi i alla fall startat!

 

Jag har börjat ha utvecklingssamtal på eftermiddagarna och det är alltid roligt att höra hur ni föräldrar uppfattar situationer. Är det så att ni har någon fråga eller undrar över något så ring eller mejla, ni behöver inte vänta till utvecklingssamtalet! Det är flera elever som säger att de inte kan komma på mötet på grund av träningar och andra aktiviteter. Jag ändrar inga tider förrän jag får ett samtal eller skriftligt meddelande från er föräldrar, och jag ändrar inga tider på grund av att man missar en träning eller annan aktivitet efter skolan. Skolan går ALLTID först.

 

Nästa vecka händer ingenting utöver schemat, vad jag vet nu i alla fall. Vi kommer fortsätta jobba med diagram och tabeller i matten, vi jobbar vidare med våra insekter i biologin och med kristendomen i religionen.

 

Ha en bra Valborgshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0